nuffnang

✿ASSALAMUALAIKUM...SELAMAT DATANG KE BLOG SYER YANG TAK SEBERAPE.JANGAN LUPA FOLLOW SYER NYER BLOG KEYH...✿

Saturday, November 6, 2010

soalan dr cik esyaa...

1. Apa benda yang paling penting dalam hidup korang?

i/c (kalo x,t kate pendatang asing pulok), beg dwet ngan encet kowt



2. Benda yang terakhir korang beli menggunakan duit korang sendiri?

Kalo dwet hasil dr titik ploh sndiri, dwetnyer da dterbangkan tok mcok poli dlu...



3. Dimana tempat korang ingin melangsungkan perkahwinan korang dan tema perkahwinan korang nnti?

Biase2 sudah…yg penting yg wajib tu didahulukan..weee…tp cam best jewk buat ala-ala kawen dlm taman…cam ckop budget jewk…hahaha…yg penting kalo sblh perempuan,na wane ijau lumut..kalo sblh pihak lakinyer,merah kowt..hehehe



4. Adakah korang sedang bercinta sekarang?

yup…hehehe.. malu la dibuatnyer.. hahaha



5. Berapa lama korang akan mencintai kekasih korang?

Smoge dengan yg sowang nie akn kekal sehingga ke anak cucu.amin…sayang dy sgt2



6. Dimana korang selalu berjumpa dengan kekasih korang?

X tentu…huhuhu



7. Novel / buku / majalah yang terakhir korang beli?

X engat lah…bnyak sgt…kalo x silap terbitan kaki novel kowt


8. Apakah nama penuh korang?

NUR FARSIKIN BT. PANGIL


9. Antara mak dan ayah korang, yang mana korang lebih mesra?

Dua2 sy rapat…syg mereka


10. Namakan orang yang korang betul-betul nak jumpa dalam hidup korang

Xde siape2 kowt


11. Adakah korang basuh baju korang sendiri?

Mestilah bsuh sendiri…smua pkai msin basuh kcuali ekhem2… tdung ngan bju yg mudah luntur


12. Dimanakah tempat yang korang betul-betul nak pergi?

Tmpat yg buleyh menenangkan hati



13. Pilih salah satu, peluk atau cium?

peluk..cium???nk dua2 buleyh x?



14.3 tentang orang yang tag korang?

Dia seowang yg cumil,pndai jge diri,budak yg baik…x rugi kalo knal dgn dy



15. 5 benda yang korang sangat-sangat sayang dalam hidup korang?

Ade deh…yg penting sy syg benda2 tersebut


16. 5 lagu yang paling korang suka dan selalu dengar?

Hingga akhir waktu, becoz u love me, yakinlah aku menjemputmu, when you look me in the eye, my all...



17. Bila tarikh lahir korang dan kat mana korang sambut tahun lepas?

4 april 1991... kart umbai, ngan kengkawan(sungguh sewunuk)



18. 5 orang blogger yang korang nk tag

Nurulliza @ cerntunk

fajaratu nuredayu

nur aqilah

azeema azlan

syazwani




19.cerita sikit bloger yang pertama korang tag.

dia nie akk sy yg paleng menyebalkan…hehehe…x moo mwah.

Tp dy akk yg best yg penah sy ad.syg dy,,,hahahaha



p/s: pada blogger yg ditag namanya tu..kalau nak jawab cuma copy paste soalan..jwpn saya nnt delete je.. k selamat menjawab..hehe ^_^













2 comments:

  1. beg duet..klo xde wet xde mkne gak..hahahahahah weeeek~ ;p

    ReplyDelete