nuffnang

✿ASSALAMUALAIKUM...SELAMAT DATANG KE BLOG SYER YANG TAK SEBERAPE.JANGAN LUPA FOLLOW SYER NYER BLOG KEYH...✿

Wednesday, September 5, 2012

raya 2012 (♥‿♥)

assalamualaikum...
salam syawal
salam aidilfitri
salam lebaran

hey...
for long tyme lah ta update my luvly belog
owhh...rindu2...rindu juga kt semua yg mengikuti perkembanganku
sayang u allz yaw

hari ni bru berkesmpatan update..
walopon aryni kene keje dr matahari bru nk naik sampailh matahari terbenam...
uwarghhhh tak jumpe matahari mencanak naik
okeyh...aq tipu je. dpt ja nengok matahari kt atas kepala lg you
almaklumlaaa kje kilang...
hyper active cket..kne bnyk jln2...mkn angin ala model gitu...jln catwalk lg..
ok..aq tipo ag skali..
kalo boleyh aq nk invisible je bile nk g jumpe org kt kilang
sabo jela kt mat bangla,nepal...aq lalu je nengok mcm tak penah jumpe perempuan je...
terpakse tebalkn muke.-_-"

ok...smpai citu je aq merepek...
berkenaan ngan topik kite untuk entry kali ni pasal raye
ye...walopon dah separuh bulan raye nyer...
bru berkesempatan nk update...

alhmadulillah
syukur kehadrat ilahi
kerana diberi kesempatan bernafas di muka bumi ini dan dapat meraikan lebaran 2012

raye kali ni walo pada mulanya rase tanak raye pong.. mood raye tade
tp bile raye menjelang tibe
aq sgt eppy tak terkata
with keluarga terchinta dan org2 yg meyayangi diriku
terima kasih pada yg menjemput beraye dirumah saudara saudari
dan terima kasih juga pada yg sudi beraye di teratak ayahanda dan bonda sy
maaflh sekiranye aq tak sempat mnyempatberaye ku rumah yg lainnyer.

penat lah nak taip...
sampai sini je story aq
di sini ade beberape kenangan yg nk aq abadikan buad raya 2012















       




   



No comments:

Post a Comment