nuffnang

✿ASSALAMUALAIKUM...SELAMAT DATANG KE BLOG SYER YANG TAK SEBERAPE.JANGAN LUPA FOLLOW SYER NYER BLOG KEYH...✿

Saturday, May 14, 2016

R A I N B O W in my life

There's a rainbow always after the Rain


bila impian dan ia menjadi kenyataan
bila ia datang tika hati masih gundah
bagai orang ngantuk disorong batal
bersyukur degan nikmat dan peluang yang diberi
ya.. janji Allah itu pasti
aku yakin dengan Nya
walaupun hati rasa berkecamuk tak tenang
Dia tmpat aku mengadu
dan Dia beri aku pelangi yang indah
permulaan tahun 2016 yang sangat bernilai

impian..
impian... boleh jadi macam2 yang kita nak
impian juga boleh buat kita gembira,kecewa

setelah kecewa dari chinta..kononnyaa...
2016 membuka cerita bahagia utk aku

kenapa?
dapat cinta baru ka.
idok lerhhhh...
cuma nk share je


sekurang2nya tercapai juga impian aku nak gi JEPUN.
gi jepun je punnnnn. 
pujuk hati yg lara, merantau jauh sikit...



dan ini antara yang benda terbaik yg aku dapat awal tahun 2016. 
terima kasih yang tak terhingga pada yg banyak membantu aku
merialisasikan impian aku.
dan terima kasih kepada pihak AUN
sbb telah memilih aku  utk join study trip to JAPAN.

agak2 bila la dapat p lagi ekk..

The Memorable Story of My Life


Japan Study Trip 
12 March 2016 - 21 March 2016


Sayonara~




No comments:

Post a Comment