nuffnang

✿ASSALAMUALAIKUM...SELAMAT DATANG KE BLOG SYER YANG TAK SEBERAPE.JANGAN LUPA FOLLOW SYER NYER BLOG KEYH...✿

Tuesday, December 20, 2016

my CONVOCATION day

Assalamualaikum...n salam 1 Malaysia...



Last post aq bgtau berkenaan final project aq.
n this post pulak nk citer hari convo aq pulak..
huhuhu..
takde yg menarik pun citer aq kalau nk bandingkan cerita orang lain
cuma yang menarik 

27 Oktober 2016

hari convocation aq jatuh pada birthday bunda ku
subhanallah... cantik sungguh percaturan Allah buatku..
hari bermakna buat ku dan hadiah bermakna buat bundaku yg selalu ada
selalu ada buatku ...


finally, Im graduated in
Bachelor of Science Architecture (Honour) ( Housing, Building and Planning)
Universiti Sains Malaysia
Penang

Syukur kehadrat illahi.... 
sepanjang 3 tahun aq belajar Seni Bina / Architecture kat USM
tak penah tersangkut kat mana2 subjek
cuma terpleot sikit...hehehe...
terpleot kat BM pulak tu. hadoooiiii....
yang lain semua ok pulak...
walaubagaimanapun...
 Alhamdulillah semua berjalan dengan lancar..

appriciation to:

MAK ABAH

mak abah yang sentiasa ada dan support dari segi semua segi lah.. Tq. tanpa kalian adik tak boleh abiskan semuanya. terima kasih mak abah sebab tak pernah menghalang anakmu utk belajar, malah menyuruh belajar dan belajar lagi
mak... selalu pesan, mak bukan mcm mak org lain, mak nak anak mak semua pandai2. mak seronok lihat anak2 mak berjaya.. anak mak yang sorang ni pun seronok lihat mak happy... love u mom..

KELUARGA

TQ smua, terima kasih sentiasa ada dan selalu juga bg support semangat n duit. hehehehe
tanpa kalian, hidup adik bongsu korang x sebahagia ni.

GENG AKAK DAH TUA DIK



hahaha... mengaku jela yg kita dah tua..
tapi nak ngaku juga kita still awet muda...

buat putri, walaupun kita x dpt grad sama2, tq sgt kasi bunga n cokolate banyak. putri, tq sgt sebab selama ni banyk bersabar dgn perangan adikmu yg sorang ni. tq jadi akak, sahabat, roomate n segalanya utk ikin. ikin bertuah dapat putri jadi sebahagia kebahagian dalam hidup ikin. love putri.. semoga berjaya ngan fine art . u gonna be fine.. hehehehe.. ikin tau putput ikin nieyh boleh buat yang terbaik. lagi hebat dari orang lain..

buat fiena, kau sangat gojes wokeyh... bangga aq dpt kwn ngan org cun macam kau. 
maaf la kalau selama ni aq selalu nyusahkan kau. mintak tlg rekakn 1 konsep design aq. maaf kalau aq selalu sakitkan hati kau, n maaf kalau percakapan n gurauan kasar aq buat kau terasa hati. aq tau aq slalu buat kau geram ngan aq. tp terima kasih kau masih sudi nk kawan ngan aq, syang kau fiena...

buat muena, banyak dose aq kat kau, tengs weyh walaupun aq slalu dengki ngan kau, suka buli kau n nyakat kau. maaf juga kalau aq tergarang kat kau...sampai kau kecik hati ngan aq. tp dlm sudut hati aq ni aq syg kau hokeyh.. tp aq lagi syg akan masakan kau yg sedap delicious diamoreooo... ayam ungkep 1 please.. hhehehe... ape2 pun aq sayang muena. rindu nak dgr suare kau.. rindu kat muncung kau kalo merajuk ngan aq n fiena. btw, good luck muena utk master of urban planning.. aq tau kau pasti boleh!!!

GENG SELALU TAK CUKUP KORUM


sebenarnyer ade je lagi.... buat geng yang ssh nk cukup korum bila jumpa..
redha,ezad,naim,husin,acap,pejo,hariz,kina, chaimei, yuetmei...
tengkiuq sebab ada je sbnrnyer time ssh sng. walaupun kite berbeza course.
korang tengkiuq.. sebab isi-isi masa kekosongan korang dgn aku.
walaupun kengkadang ja.. hahaha... tq menjadi sebahagian dlm hidup aq sepanjang aq kt USM.. 
smoga persahabatan kita terus smpai bila2 insyaallah..
yang aq x sebut nama jgn marah, aku pun sayang korang..

GENG AKAK PALING TUA


peyuz, jejeti and cikyah
gaissss tengkiuq sgt, sbb selalu buat cikkin gelak tak kering gusi...
tq sbb kasi cikkin join geng korang. join geng korang jd lg muda pulak. hahaha
syg korang..


GENG SLALU GADOH2 MANJA


ni haa ada je korang dalam hidup sy...
awok berdua mmg slalu suka cari pasal ngan sy. ehh...
sy yg slalu cr pasal ngan awok berdua..
tp cmnerpun awok slalu sgt bersabar n memaafkan sy
masih sudi lagi berkawan ngan sy
masih snggup lagi melayan perangai sy yg mcm budak2
tq cik tiqah n cik fash..
tq menjadi sebahagian dr carta hidup saya..
panjang umur jemputlah sy g majlis korang kawen ehh..
heheh... walaupon ade org tu kata nk kawen x nk ajak kite..huhuhu

ok tujela kot...hehehe





sekarang misi mencari kerja...
zaman sekarang kita tak boleh memilih sgt kerja
selagi kerja tu bersesuaian..
insyaallah smua akan dipermudahkan..
tapi kalau dpt kerja yg mmg bahagian n bidang yang kita belajar
memang satu rezeki yang jangan kau sia2kan
doakan aq dpt kerje hokay..
TQ ..
ok bye...





No comments:

Post a Comment